مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه............................................................................... 13
2-2 گردشگر (توریست)..................................................... 14
2-3 گردشگری در جهان.............................................................. 14
2-4 گردشگری در ایران.......................................................... 18
2-5 توسعه گردشگری................................................................. 19
2-6 راهبردهای توسعه صنعت گردشگری...................................... 19
2-7 موانع توسعه صنعت گردشگری .............................................. 20
2-8 اثرات و کارکردهای گردشگری............................................ 21
2-9 اثرات مثبت گردشگری..................................................... 27
2-10 برنامه ریزی گردشگری................................................... 28
2-11 گردشگری پایدار............................................................. 29
2-12 فرهنگ............................................................................. 30
2-12-1 زبان های ایرانی......................................................... 33
2-12-2 آداب و رسوم و اعیاد ملی..................................... 34
2-12-3 ادبیات و شخصیت های اسطوره ای ایران........................... 34
2-12-4 معماری ایرانی................................................... 35
2-12-5 تنوع قومی در ایران............................................. 36
2-12-6 ادیان ها و آیین ها و اقلیت های مذهبی در ایران............. 37
2-12-7 مراسم مذهبی...................................................... 37
2-13 فرهنگ و گردشگری..................................................... 38
2-14 بررسی مشکلات و موانع فرهنگی جهانگردی در ایران........ 40
2-14-1 بیم از اثرات مخرب جهانگرد بر فرهنگ................ 40
2-14-2 پندارهای نادرست جهانگردان از ایران........................... 40
2-14-3 عدم تبلیغات مناسب در زمینه جاذبه های سیاحتی ایران...... 41
2-14-4 عدم شناخت سلایق جهانگردان و سیاحان خارجی.............. 41
2-14-5 مشروط کننده های فرهنگی و مذهبی کشور................. 41
2-14-6 موانع فقهی و مذهبی............................................. 42
2-14-7 وجود برخی برخوردهای نامناسب در فرودگاه چه در بخش پلیس گذرنامه . 42
2-14-8 ضعف تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه..................... 42
2-22 تحقیقات داخلی......................................................... 55
2-23 تحقیقات خارجی.......................................................... 56
کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری
بازدید : 184 نفر
فرمت : doc
سایز : 78 کیلو بایت
صفحات : 37
جهانگردی در جهان
دانلود زمینه های مختلفی از آثار هنری و میراث فرهنگی 28 ص
دانلود تعریف اكوتوریسم 23 ص
دانلود تحقیق سیستم گرمایش و ذوب برف بر اساس پمپ حرارتی زمین گرمایی در فرودگاه گولنیو لهستان 62 ص
دانلود تحقیق شكاف حقه گل 16 ص
دانلود تحقیق كاربری فضای تفریحی و باز 26 ص
دانلود تحقیق مبنای مسئولیت متصدیان حمل و نقل هوایی درحقوق حمل و نقل هوایی بین المللی 10 ص
اثرات تورم جهانی و بحران اقتصادی بر صنعت توریسم: آمریکای شمالی
تبلیغات در صنعت گردشگری
جاذبه های توریستی جزیره كیش
جایگاه ایران در اقتصاد جهانی گردشگری
پاورپوینت برج ایفل
پاورپوینت مطالعات اقامتی هتل
مبانی نظری و پیشینه صنعت گردشگری و جهانگردی
مبانی نظری و پیشینه گردشگری
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
نمونه سوال پایان ترم مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت