دانلود تحقیق طرح درس روزانه 6 ص
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 5 صفحه
طرح درس روزانه: 2 ماده ی درسی: عربی مقطع تحصیلی : متوسطه مدت جلسه:90 دقیقه دبیرستان حضرت زینب شماره ی كتاب : 1/224 موضوع درس :معلوم و مجهول پایه تحصیلی: دوم تجربی تهیه كننده : اربابی اهداف مراحل تدریس و تنظیم محتوا منابع و روش ها زمان 1- هدف كلی: یادگیری فعل مجهول مراحل تدریس و تنظیم محتوا : معارفه، حضور و غیاب و بررسی تكالیف 5 دقیقه ارزشیابی پیش از تدریس ( اجرای آزمون از درس گذشته – اجرای آزمون رفتار ورودی – اجرای پیش آزمون) 5 دقیقه 2- هدفهای جزئی: دانش آموزان در پایان تدریس 1- بتوانند جمله را مجهول كنند .
2- بتوانند جمله را معلوم كنند .
ایجاد آمادگی: ( فعالیت های لازم در پشت برگه نوشته شود ) 10 دقیقه معرفی درس جدید و بیان هدف های رفتاری درس: 5 دقیقه ارائه درس: مجهول كردن یك جمله فارسی و مرحله بندی كارهای انجام شده .
3- عینا همان مراحل را در مورد یك جمله عربی پیاده كردن .
4- مقایسه فاعل و نایب فاعل و انواع آن.
گفتن احكام نایب فاعل با مثالهای فراوان .
40 دقیقه 5- هدف های رفتاری: دانش آموزان در پایان و ضمن تدریس 1- فعل مجهول را تشخیص دهند .
6- فعل معلوم را به مجهول و بالعكس تبدیل كنند.
7- احكام نایب فاعل را بدانند .
جمع بندی: 5 دقیقه ارزشیابی پایانی درس: ( اجرای پس آموز ) – سوالات مربوط در پشت برگه نوشته شود .
15 دقیقه تعیین تكلیف: در كلاس: در منزل : 5 دقیقه 8- رفتار ورودی: دانش آموزان قبل از تدریس: موضوع جدید است و دانش آموزان هیچ اطلاعی از آن ندارند .
منابع و روش ها: 1- روش های تدریس :پرسش و پاسخ ، سخنرانی 2- وسایل كمك آموزشی:تخته ، گچ در رنگهای مختلف 3- فعالیت های فراگیران:پرسش و پاسخ و حل سوال در خلال درس آزمــــــــون از درس گذشــــته آزمــــــــون رفتار ورودی پیـــــــــش آزمـــــون پــــــــس آزمــــــــون تفاوت این جمله ها در چیست؟
كتب التلمیذُ الدرسَ .
كتب الدرسُ .
1- فعلهای زیر را مجهول كنید .
أرسَلَ ، نزَّلَ ، یحتَرِمْنَ ، یُعلِّمُ 2- جمله های زیر را مجهول كنید .
یرزُقُ اللهُ الشهیدَ عنده .
شربتْ الطفلهُ الماءَ .
فعالیت های لازم جهت (ایجاد انگیزه) در دانش آموزان: نوشتن یك جمله معلوم و مجهول فارسی و مقایسه آنها .
تــــــــذكـــــــر: 2- در هنگامی كه درس گذشته همان رفتار ورودی می باشد امكان ادغام در آزمون اول وجود دارد .
2- آزمون های 1و2و3 را می توان به طور همزمان اجرا نمود تحلیل هر دسته از سوالات این آزمون ها لازم است به طور جداگانه باشد.
3- در مواردی كه مفاهیم درس از پیچیدگی بیشتری برخوردار است می توان از پیش آزمون نیز به جای پس آزمون استفاده كرد .
تـــوجــه: جهت هر
کلمات کلیدی : دانلود طرح درس روزانه 6 ص;تحقیق طرح درس روزانه 6 ص;مقاله طرح درس روزانه 6 ص;طرح درس روزانه 6 ص
بازدید : 123 نفر
فرمت : zip
سایز : 10 کیلو بایت
صفحات : 5
دانلود تحقیق تاریخچه قانون تشكیل شوراهای آموزش و پرورش 47 ص
دانلود تحقیق تدریس با تصاویر آموزشی 10 ص
دانلود تحقیق روش یادگیری مشاركتی 14 ص
دانلود تحقیق روشهای تدریس 29 ص
دانلود تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص
دانلود تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص
دانلود تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص
دانلود تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص
دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص
دانلود تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص
دانلود تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص
دانلود تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص
دانلود تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص
دانلود تحقیق مفهوم برنامهریزی 28 ص
دانلود تحقیق مهارتهای فرایند تدریس 55 ص
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
جهانگردی در جهان
نمونه سوال پایان ترم مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت