دانلود تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 22 صفحه
ساختار آموزشی برزیل نظام آموزشی برزیل شامل موسسات دولتی ( فدرال ، ایالت وشهری ) وموسسات خصوصی كه از پیش دبستانی ، دبستان ( مقطع اول ) ومتوسطه ( مقطع دوم ) تا مقاطع دانشگاه وكارشناسی ارشد ودكتری تقسیم بندی می شود .
آموزش برای سنین 7 تا 14سال اجباری می باشد ، آموزش ملی در تمامی مقاطع آزاد است .
مدارس غیر انتفاعی واجد شرایط دریافت كمك مالی دولتی می باشند .
مجلس سال 1988 برزیل ، 25 % از درآمدهای مالیالت خارجی وایالتی را به آموزش وپرورش اختصاص داد.
پیشرفتهای چشمگیری در ساختار آموزشی برزیل در 25 سال گذشته صورت گرفته است .
در سال 1964 ، 10 میلیون دانش آموز ودانش جو در تمامی مقاطع تحصیلی حضور داشتند .
درسال 1990این رقم به 6/37 میلیون دانش آموز ودانشجو بالغ گردید كه از این تعداد 9/3 میلیون در مقطع پیش دبستان ، 2/28 میلیون در مقطع دبستان ، 8/3 میلیون در مقطع متوسطه و7/1 میلیون در دانشگاه به كس آموزش ودانش مشغول بوده اند .
با وجود این پیشرفت ، كمتر از 40% از جنعیت سنی دبیرستان در مدرسه ثبت نام كرده اند .
نظام آموزشی برزیل به شرح ذیل به صورت خلاصه ارائه گردیده است: آموزش پایه سن آغاز دوره : 7 سالگی سن اتمام دوره :14 سالگی آموزش ابتدایی طول دوره : 8 سال بین سطوح سنی 7 سال تا 14سال مدرك اعطایی : CERTIEICADO DE CONCLUSAO DE PRIMEIRO GRAU آموزش متوسطه طول دوره : 3 سال بین سطوح سنی 15 سال تا 17 سال مدرك اعطایی : DIPLOMA DE SEGUNDO GRAU آموزش فنی نوع مدرسه : مدرسه فنی متوسطه (هنرستان) طول دوره : 4 سال بین سطوح سنی 15 سال تا 18 سال مدرك اعطایی : DIPLOMA DE TECNICO DE NIVEL MEDIO آموزش پیش دبستانی ساختار آموزشی آموزش پیش دبستانی مدت زمان 2 سال طی سنین6-4 سالگی به کودکان ارائه می گردد.
برنامه های آموزشی از طریق سازمان یا نهادی كه اداره و مدیریت مؤسسه را به عهده دارد تعیین می گردد .
تعداد كل معلمان تعداد كل ثبت نامی تعدادمدارس سال 256208 5283894 57842 1991 258157 5574514 71053 1992 272619 5780566 84366 1993 274582 5686762 93214 1994 - 5749237 - 1995 - 5714303 - 1996 اهداف آموزشی .
فراهم نمودن شرایط مناسب جهت ترقی جسمی ، عاطفی ، درك ذهنی و اجتماعی كودك .
افزایش دانش و تجربه و علاقمند نمودن به تحول ماهیت در زندگی پویا .
اطمینان دادن به تاثیرگذاربودن روابط و عملكرد كودك در همبستگی ، آزادی ، تعاون و احترام در جامعه آموزش همگانی استراتژیهای کلی برنامة آموزشی ملی كه توسط دولت مركزی به پارلمان ملی ارجاع داده شده بود پس از یكسری مذاكرات جامعه با ابالت و شهرها، یك ابزار استراتژیك یا پایهای را برای رسیدن به اهداف مد نظر قرار گرفته در آموزش برای همة طرحها ایجاد كرد.
در مرحلة ….
.
آن میتواند بهعنوان یك قانون اجرا شود و همةآژانسهای دولتی مختلف در نشر یك مساعی با سازمانهای اجتماعی مجبور خواهند بود تا با اهداف بیان شده در آن موافقت كنند.
دومین ابزار استراتژیك مهم برای بهكارگیری سیاست آموزش ملی برای همه (EFA) تقویت كردن و بهبود سیستم ارزیابی ملی در همةسطوح آموزشی است.
این ابزار محكم گردیده بود از طریق یك آژانس د
کلمات کلیدی : دانلود ساختار آموزشی برزیل 21 ص;تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص;مقاله ساختار آموزشی برزیل 21 ص;ساختار آموزشی برزیل 21 ص
بازدید : 58 نفر
فرمت : zip
سایز : 28 کیلو بایت
صفحات : 22
دانلود تحقیق تاریخچه قانون تشكیل شوراهای آموزش و پرورش 47 ص
دانلود تحقیق تدریس با تصاویر آموزشی 10 ص
دانلود تحقیق روش یادگیری مشاركتی 14 ص
دانلود تحقیق روشهای تدریس 29 ص
دانلود تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص
دانلود تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص
دانلود تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص
دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص
دانلود تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص
دانلود تحقیق طرح درس روزانه 6 ص
دانلود تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص
دانلود تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص
دانلود تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص
دانلود تحقیق مفهوم برنامهریزی 28 ص
دانلود تحقیق مهارتهای فرایند تدریس 55 ص
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
جهانگردی در جهان
نمونه سوال پایان ترم مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت