دانلود آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 45 صفحه
عنوان فصل 1 – اطلاعاتی درباره سازمان بین المللی استاندارد (ISO) -Iso ، سازمان پشت صحنه حامی ISO 9000 -سازمانی بیش از فقط ISO 9000 -نام ISO -غیر دولتی -اختیاری -اتفاق نظر -وظیفه ISO -رعایت استانداردها -صدور گواهی ISO 9000 -علامت ISO -خانواده ISO 9000 - QSAR -و سرانجام فصل 2- مبانی مدیریت كیفیت - مقدمه و توضیح مفاهیم - تغییر در مفهوم كیفیت - مفهوم كیفیت - كیفیت از دیدگاه ایزو 9000 - مدیریت كیفیت - اهداف مدیریت كیفیت - فایده نظام مدیریت كیفیت عنوان فصل 3- نظام مدیریت براساس استانداردهای ISO 9000 - مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 1994 - ایزو 9001 - ایزو 9002 - ایزو 9003 - استانداردهای سیستم مدیریت كیفیت ISO 9000- 2000 1- مدل فرآیندی 2-توالی 3- بهبود مستمر 4- رضایت مشتری 5- منابع 6- لغات و اصطلاحات 7- مطابقت با ISO 14001 8- مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 2000 فصل 4 – متن استاندارد ISO 9001 – 2000 0- مقدمه 0- 1- كلیات 0-2- نگرش فرآیندی 0-3- ارتباط با ISO 9004 0-4- سازگاری با سایر سیستم های مدیریت 1- دامنه كاربرد 1-1- كلیات 1-2- كاربرد 2- استاندارد مرجع 3- واژگان و تعاریف عنوان 4- سیستم مدیریت كیفیت 1-4- نیازمندی های عمومی 2-4- الزامات كستند سازی 4-2-1- كلیات 4- 2- 2- نظامنامه كیفیت 4-2-3- كنترل مستندات 4-2-4- كنترل سوابق كیفیت 5- مسئولیت مدیریت 5-1- تعهد مدیریت 5-2- تمركز بر مشتری (مشتری گرایی) 5-3- خط مشی كیفیت 5-4- طرح ریزی 5-4-1- اهداف كیفیتی 5-4-2- طرح ریزی سیستم مدیریت كیفیت 5-5- مسئولیت، اختیارات و ارتباطات 5-5-1- مسئولیت و اختیار 5-5-2- نماینده مدیریت 5-5-3- ارتباطات داخلی 5-6- بازنگری مدیریت 5-6-1- كلیات 5-6-2- ورودی های بازنگری 5-6-3- خروجی های بازنگری 6- مدیریت منابع 6-1- تامین منابع عنوان 7-5-3- شناسایی و ردیابی 7-5-4- اموال مشتری 7-5-5- نگهداری و محافظت از محصول 7-6- كنترل وسایل پایش و اندازه گیری 8- اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و بهبود 8-1- كلیات 8-2- پایش و اندازه گیری 8-2-1- رضایت مشتری 8-2-2- ممیزی داخلی 8-2-3- پایش و اندازه گیری فرآیندها 8-2-4- پایش و اندازه گیری محصول 8-3- كنترل محصول نامنطق 8-4- تجزیه و تحلیل داده ها 8-5- بهبود 8-5-1- بهبود مستمر 8-5-2- اقدامات اصلاحی 8-5-3- اقدام پیشگیرانه - پیوست (ارتباط بین ISO 9001- 1994 و ISO 9001 – 2000) -پیوست (ارتباط بین ISO 9001 – 2000 و ISO 90
کلمات کلیدی : دانلود آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص;تحقیق آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص;مقاله آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص;آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص
بازدید : 200 نفر
فرمت : zip
سایز : 55 کیلو بایت
صفحات : 45
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
مقاله درمورد بررسی سازه ها و راه های ارتقای اثر بخشی نیروی كار
پیشینه پژوهش و مبانی نظری تفكر استراتژیك
پاورپوینت بررسی مفهوم مدیریت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری
دانلود آشنایی با استاندارد ISO 10006 17 ص
دانلود آشنایی با دستورالعمل ها و نحوه ارزشیابی كاركنان 27 ص
دانلود آشنایی با شركت ایران خودرو 63 ص.DOC
دانلود آلیاژهای بكار رفته در پره های توربین 19 ص
دانلود آمادگی برای اخذ گواهی ISOTS 17799 82 ص
دانلود آموزش الزامی در بهره وری نیروی انسانی 25 ص
دانلود آینده مدیریت منابع انسانی 31 ص
دانلود ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات 17 ص
دانلود اتحادهای استراتژیک
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
جهانگردی در جهان
نمونه سوال پایان ترم مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت